شعر
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ice flower و آدرس rasoulsalehi.love.LoxBlog.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 28211
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوندها
ice flower
شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : vرسول صالحی       


  یك سبد پر ز ستاره با ماست

 

  روی یك سفره احساس

 

  كه بین من  و تو پیداست

 

  قلب من سخت اسیر احساس

 

  عشق تو

 

  قطره اشكی است

 

  كه از گوشه چشمت پیداست

 

 

  روح تو یك گل سرخ تنهاست

 

 

حس من

 

 

چون یك موج

 

 

در تب و تاب دریاست

 

 

دستم از دوری دستت تنهاست

 

 

چشم تو

 

 

 رنگ قشنگی است

 

 

كه در برگ درختان پیداست.

*****چگونه بی تو سر كنم

 

چگونه شب سحر كنم

 

 

بدون تو چه آسمان حرام گشته بر دلم

 

 

بدون تو چه آسمان خراب گشته بر سرم

 

 

بدون تو یه ماهی بدون تنگ

 

 

بدون تو سكوت مرده ای خموش

بدون تو ستاره ای بی فروغ

 

 

 

بدون تو پرنده ای شكسته بال

 

 

بدون تو شبم - شبی كه ندارد او سحر

 

 

بدون تو غروب غم گرفته ام

 

 

بدون تو یه ابر تكه پاره ام

 

 

بدون تو...

 

 

نمی كنم بدون تو زندگی

 

 

بدون هیچ معطلی

 

 

***

 

 

 

دوری از من اما چه نزدیك دلهایمان

 

 

تو و من

 

 

دوریم اما دستانت در دستان من است

 

 

از فرسنگهای دور در آغوشت می كشم

 

 

و بوسه بر لبانت می زنم

 

 

دوریم اما دلهایمان نزدیك است

 

 

با عشق

 

 

چشمان فریباینت آشكار می سازد برایم صداقت ترا

 

 

حس زیبایی است در من وقتی

 

 

خنده های شیرین ات از دور به گوش می رسد

 

 

شیطنتی كه در ‌آن نهفته است

 

 

مرا می كشاند به شیطنهای آبی

 

 

***

 

 

 

آسمان بارانی است

 

 

اشك من هم جاری است

 

 

شاید این ابر كه می نالد و می گرید از درد من است

 

 

آخری اخر ابر هم - از دلم با خبر است

 

 

شاید او می داند

 

 

كه فرو خوردن اشك

 

 

قاتل جان من است

 

 

من به زیر باران از غم و درد خودم می نالم

 

 

اشك خود را كه نگه می دارم با یه بغض كهنه

 

 

من رهایش كردم باز زیر باران

 

 

من به زیر باران اشكها می ریزم

 

 

همگان در گذرند

 

 

باز بی هیچ تامل در من

 

 

سر به سوی آسمان می سایم؛

 

 

من نمی دانم...

 

 

صورتم بارانی است یا آسمان بارانی است

 

 

****

رویای با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمیتوان سرود
با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی 
و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند
و...و من همچون غربت زدای در اغوش بی کران دریای بی کسی
به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و می مانم تا ابد
وتا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید
بانوی دریای من...
کاش قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت
کاش توی جاده های زندگی خنده هم از گریه سبقت می گرفت.

 

 

 

****



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: